Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

söz ve müzik türkçe ama neden amerikan aksanıyla sizce komik değilmi?

  • asphyxiater • 16 Kasım 2006 21:59 • #517422
    alakası yok kuşum aydınla ya. bak en iyi örnek, mavi sakalın iki yol şarkısı. orda diyo ya, "ne-den soruuyorsun nereye gideyim" yazdığın zaman düzgünmüş gibi görünüyo ama söyleyiş tarzı berbat. soruyorsun'u ulur gibi, gideyim'i ingilizce bi kelimeymiş gibi telaffuz ediyo. mesle vurgu ve tonlamada. onlar amerikanca gibi. türkçeye uymuyo.
Bu konunun tüm mesajları