alakası yok kuşum aydınla ya. bak en iyi örnek, mavi sakalın iki yol şarkısı. orda diyo ya, "ne-den soruuyorsun nereye gideyim" yazdığın zaman düzgünmüş gibi görünüyo ama söyleyiş tarzı berbat. soruyorsun'u ulur gibi, gideyim'i ingilizce bi kelimeymiş gibi telaffuz ediyo. mesle vurgu ve tonlamada. onlar amerikanca gibi. türkçeye uymuyo.