Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

söz ve müzik türkçe ama neden amerikan aksanıyla sizce komik değilmi?

  • _one_ • 18 Kasım 2006 22:53 • #517508
    harbıden ole.mesela altta bı arkadas cilekeşin bı sarkısını ornek vermıs.adamlar sadece sarkılarda oyle degıl.ozellıkle solıstıne dıkkat ettım adamın normal konustugundanda bısey anlasılmıyor.gıtlaktan konusuyo resmen.Yüxexes'e katıldıklarında ızlemıstım.konustugunu anlamak ıcın tv'ye fazladan ses vermem gerekti :))cok yazık...
Bu konunun tüm mesajları