Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

söz ve müzik türkçe ama neden amerikan aksanıyla sizce komik değilmi?

  • delibaterist • 18 Kasım 2006 23:49 • #517515
    orayı bence sen yanlış duymuşsun orda görkem 'harkes' demiyor düzgün bi biçimde 'herkes düşman herkes riyakar'diyor şarkıyı iyi dinle bence sonra yorum yap
Bu konunun tüm mesajları