Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Büyük Grupların Konserleri Neden Bomboş?

  • amylynnlee15 • 27 Ekim 2006 18:02 • #516135
    ya o ara çok konser vardı bildiğim kadarıyla.bilet fiyatları fazla gelmiştir bi de yurdum insanı depeche mode'u wasp'a tercih ettiğinden.. tabi bi de ulaşım falan onları yazmışlardır herhalde
Bu konunun tüm mesajları