kesinlikle haklısın
festival için yol parasıda verilir,bilet parasıda...tek bir grup fazla kasıyor bünyeyi...zaten büyük grup mevzusuda göreceli bir kavram...benim için DT en iyi grupsa bir başkası için beş para etmeyebiliyor...
Ankara'da bomba bir festival düzenlenecek misal,bakın boş kalır mı...