nee marduk wasp diyoruz bunlarmı küçük!!!dünya devi bunlar sen neden bahsedion manga,duman ne sanıon sen onları sadece türkiye çapı bi gruplar.ya baba istanbulda ruh yok izmirock a amatör heavy ve black metal grupları çıktı bayada kalabalıktı ve arabada yok çoğu kişide saat 12 yi geçti otobüsler bitti ve orda soğukta yattık hocam.ama ölümüne çıldırdık asla bahene aramadı kimse marduk gelse buraya 100 veririm ama...şimdi böyle olunca adamlar bi daha gelmiyo niye gelsin kimse gitmiyosa diğer gruplarda aynı şekil bakıyor ilgi göstermyolar türkiyede metale niye gelsinki rezil olmak içinmi??