Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

bence olay budur güzel ve düzgün bi solo

  • M_M_M • 6 Kasım 2006 01:51 • #516823
    ilk linke baktım yaa mükemmeldi gözlerimi alamadım valla müzik çok güzeldi bir kere ve çok başarılıdı daha ne diyim izleyin görün diğerlerine de baktım ve direk koptum abi bunlar ne ya karnıma arılar girdi gülmekten millet orda poga yapıyo abim sahnede cengiz kurtaoğlu sölyor bir de küçük açsalarmış hahaha çok iyi yaff...
Bu konunun tüm mesajları