Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

bence olay budur güzel ve düzgün bi solo

  • ZIMBA SAKAL • 6 Kasım 2006 12:45 • #516835
    :)) ilk izlediğimde bende yıkıldım yaa kafeyi ayağa kaldırdım zaten gülmekten ama bencede ilk önceki linkteki eleman çok güzel çalıyoo

    buyrun size bir tane daha vereyim

    http://www.youtube.com/watch?v=1aE2doszWC0&NR

    birde şu gitarın tonunda ki güzelliğe bi bakın

    http://www.youtube.com/watch?v=eyULzFA_ED0&mode=related&search=
Bu konunun tüm mesajları