gerçekten ilginçmiş...her iyinin içinde biraz kötülük gibi...acaba her kutsal olan uğursuz olanı mı barındırır içinde...ufff neyse canım ölmesin güzel insanlar...hepsi eceliyle mi öldü acaba onu sormak lazım:)kimi canına kıydı kimi bazı şeyleri fazla kaçırdı gidiverdi... yoksa biri 27 yaşında ölünce öbürleride onu idol belleyip peşine mi gitti...daha 13'ünde herkesten farklı bir yaşam sürmeye başlayınca 30 unu görememe durumu bence normal...:) neyse allahtan rahmet diliyoruz hepsine...