neden yaptın bunu bu dehşeti yazdın izlettirdin bize? hiç mi acımıyorsun bu garaj ahalisine.
allahım izledim ve 2 gün kendime gelemedim:-S
artık hayata bir öküzün trene baktığı gibi bakıyorum..
biri bana bunun gerçek olmadığını söylesin lütfen..
nerde benim sinir ilaçlarım!!!
merak etmeyin ama ben aradım birazdan beyaz gömlekli amcalar gelcekler götürcekler o kadını bakırköye. telaşa mahal yok(mu)
!?!?!?!