Cem Adrian'ın ses aralığı ya da falsetleri hakkında bilgim yok. Bir arkadaşım (Cem Adrian'ı tanıyan bir arkadaşım), Cem'in falsetleri hariç 1,5 oktav sesinin olduğunu söylemişti. Doğru olup olmadığını bilmiyorum ama bunu söyleyen arkadaşımın 16 yıldır müzik eğitimi aldığını, konservatuar öğrencisi olduğunu, üç yıldır şan eğitimi aldığını, ayrıca komplekssiz ve mütevazi olduğunu göz önünde bulundurursam, söylediklerinde yanlışlık olma olasılığı bir hayli düşük.
Dediğim gibi ben kendisini şan egzersizi yaparken falan görmedim o yüzden bilmiyorum. Ama ses rengi konusunda yorum yapacak olursam, ses rengini beğenmediğimi söyleyebilirim. Öncelikle karakteristik değil, düz bir ses rengi var. Ayrıca sesini kullanma tarzından mıdır bilmiyorum ama benim kulağıma dolu dolu bir ses gelmiyor. Kafa sesleri inleme sesi gibi çıkıyor. Şimdi bunu okuyanlar, "Ama yaptığı müzik soft, piyano söylemesi çok normal." diyebilirler. Lâkin bahsettiğim bu değil. Sesin dolu dolu gelmesi başka bir şey. Piyano söylerken de sesiniz dolgun çıkabilir. Dediğim gibi bu sesini kullanma stilinden mi yoksa ses renginden mi kaynaklanıyor bilmiyorum. Ama stili böyleyse, ben onun yerinde olsam değiştirirdim. Tekrar ediyorum, bunlar benim görüşlerim. Kimse katılmak zorunda değil. Ses rengini çok beğenenler de vardır.