Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Cem Adrian (Hayatımda Duydugum En Güzel Ses- 6.5 oktav)

  • sadecemüzik • 13 Ocak 2007 18:58 • #520546
    Sesinin 6,5 oktav olmasına bir şey demiyorum ki... Falsetleri hariç 1,5 oktavmış diyorum. Bunu söyleyen arkadaşım Cem Adrian'ı tanıyor.
Bu konunun tüm mesajları