Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Cem Adrian (Hayatımda Duydugum En Güzel Ses- 6.5 oktav)

  • Günah_Keçisi • 13 Ocak 2007 19:08 • #520549
    ayrıca şarkının bazı kısımlarında anlayamıyosun iki ses de onun mu diye..normal insan sesinden 3kat daha uzun çıkabiliyo sesi..hatta sesi okadar incelebiliyo ki adamı gay sananlar bile var..illa biri karalamak zorunda haa..
Bu konunun tüm mesajları