Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Cem Adrian (Hayatımda Duydugum En Güzel Ses- 6.5 oktav)

  • sadecemüzik • 13 Ocak 2007 19:14 • #520553
    Normal insanlarla kıyaslama zaten. Bu işin ehli olanlarla kıyasla. Piyasa şarkıcılarıyla değil. Diyafram egzersizleriyle diyaframını geliştiren ve doğru kullanan biri dediğin kadar uzun söyleyebilir. Sesinin incelmesiyle de gay olmanın ilgisi yok. Araştırırsan erkek soprano örneklerinin var olduğunu görürsün. Çok eskiden soprano erkekleri hadım ederlermiş, ergenliğe girdiklerinde sesleri kalınlaşmasın diye. Aslında ilgisi yok tabii.
Bu konunun tüm mesajları