Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Cem Adrian (Hayatımda Duydugum En Güzel Ses- 6.5 oktav)

  • Günah_Keçisi • 28 Ocak 2007 20:48 • #521454
    hayır cidden harika bi ses..biterim ben bu sesi..sonbahar diye bi şarkısı var olamaz ya Tanrı'm nası bi ses bu yaaa...offf..
Bu konunun tüm mesajları