intahar etmeği düşündüğünüzde en son yemek istediğiniz yemek?
Arkadaşlar ben bu başlık bir daha açılmayacak dedim neden hala inat ediyorsunuz?
Yazmayın hiçbirşey. Bile bile lades demeyin. Sileceğim çünkü, sonra da "Neden silindi!!" demeyiniz. Bilginize..
2. uyarımdır...