Valla en efsanevi olay mı bilmem ama geçekten 'we are the champiions'şarkısının bir rock grubu olan queen in şarkısı olduğu bilinmemesi ayrıca başta da yazıldığı gibi we will rock you şarkısını beyonce gibi birinin bile söylemesi bence rezilliktir ya...