Haha,komediydi benim..Yok yok söylemicem,9 yaşımda emrah,gülben kasetlerini zorla anneme aldırdığımı asla söylemicem hatta 1.5 yaşındayken annemin beni susturmak için yanında emrahın fotosunu taşıdığını hatırlamak bile istemiyorum.Ama yabancı olarak ciddi ciddi dinlediğim isim britneydi.