Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Müzik Zevklerimiz ve Gelişim Süreci (Nereden Nereye)

  • Bkc_91 • 31 Ekim 2007 20:00 • #532170
    Valla ben hiç tarz değişikliği geçirmedim...
    Haluk Levent ve Queen dinlerdim küçükken sonraları da sadece müziğim sertleşti.Orta okulda bi ara Linkin parka taktım ama şu an melodik death dinliyorum...
Bu konunun tüm mesajları