Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kaçacak yer yok... Önümüze ne koyuyorlarsa yiyeceğiz artık

  • Sinekikili • 27 Mart 2008 11:03 • #533544
    Ben bu zulmu hiçbir yerde görmedim
    Kardeşim kastınmı var bize :)
    Şimdi olumsuz bişey de yazmak istemem kızcağız için onunda hevesleri var takılıyor kafasına göre
    Eh bende bi şarkı okuyuyayım desen heleki bu kızla beraber okursak var ya asın beniiii diye ağlamaya başlar insanlar :D
    En az benim kadar kötüymüş bu bacımızda

    Seni hiç unutmayacağım sütkardeş :)
Bu konunun tüm mesajları