Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Children Of Bodom ın Blooddrunk albümünü neden kimse sevmiyor?

  • Mephistopholes • 22 Temmuz 2008 20:51 • #535057
    Children Of Bodom ın Blooddrunk albümünü neden kimse sevmiyor

    Herkesin seçimi kendine :)
    Ben rahatsız olmuyorum adamın kadın kıyafeti giymesinden,erkeklerle samimi olmasından vs.
    Ama ne adamı sadece bunun için seviyorum ne de grubu sadece adam için seviyorum :)
Bu konunun tüm mesajları