-
Albumu aldim ben, cok basarili; tavsiye ederim.
-
çok iyi bi albüm. cem köksalı üstün emğinden ve türk müziğine böyle iyi daha önce denenmemiş bir albüm kazandırdığından dolayı kutluyorum.
murat ve aykan kardeşleride unutmamak gerek.!!!!
-
bence bu albümle serdar öztop , akın eldes gibi türkiyede ender kaliteli müzik yapan sanatçılara bir yenisi katılmış. ve buda kaliteli müzikten anlamayan türk toplumuna fazla gelmiş olacakki hala kötü yorum yapılabiliyor. tarz olarak herkesin hoşuna gitmeyebilir fakat kalitesi tartışılmayacak bir albüm bence.
-
kincaid sana kesinlikle katılıyorum. özellikle de 'buda kaliteli müzikten anlamayan türk toplumuna fazla gelmiş olacakki hala kötü yorum yapılabiliyor' kısmına.. şarkıların hepsi süper! ama metal havasın da yorumlayabilirdi. sesi yumuşak kalmış bu şarkılara. hemen hemen hergün dinliyorum, sıkılmadan!
-
albümü dinlemeyenler çok şey kaybeder..melodik soundla türkiyede hiç yapılmamış olan bir şey denemiş köksal bayağıda başarılı bana göre.tabi pentagramdan murat ilkanın katkısıda albümün kalitesini bir kat daha arttırmış...
-
...I'll see the liiiight tooonight, flaaashing through the skyy...
-
bnce hemenn alın!!! çok çok iyi olmus