kincaid sana kesinlikle katılıyorum. özellikle de 'buda kaliteli müzikten anlamayan türk toplumuna fazla gelmiş olacakki hala kötü yorum yapılabiliyor' kısmına.. şarkıların hepsi süper! ama metal havasın da yorumlayabilirdi. sesi yumuşak kalmış bu şarkılara. hemen hemen hergün dinliyorum, sıkılmadan!