Yalan Dolan başka birşey değil bunu amerikadaki bilim adamları değil oradaki bir türk temsilci okumuştur. ben 11 yıldır müzikle terapi yapıyorum unutmayı bırak matematiksel zekayı bile güçlendirir. pöh.. www.yagmurcocuklar.com
"Müzik İnsanı Rahatlatıyor Ama Beyne Zarar Verebiliyor" diye bir tez ortaya atan bir bilim adamının bir sonra ki tezi büyük ihtimlalle "Minibüsler , otobüsler ulaşımı sağlıyor ama insanlar yorulabiir" falan olur.. Aşırı yüksek sesle çok uzun süre müzik dinlemenin zaten zararlı olduğunu insan yaşayarak öğreniyor , bunun için birilerinin çıkıp bir tez ortaya atması oldukça saçma...
saçmalama sedamerve o zaman heavy metal dinleyenlerin beyni falan dururdu.. yani senin düşüncene göre.. bu arada gerçekten çok saçma bu tez.. bu bilim enstitüsüne para vermiştir müziğin zararı dokunduğu firmalar.. tipik amerika entrikaları..
hadi be tabi tabi işleri güçleri yok ne zarar veriyo be ben her şeyi hatırlıyorum çok biliyolar ya heh oldu müziği de bırakalım ya dünya zaten batmış müzik olmazsa yasamışsın yasamamışsın ne fark eder!!!!!!