Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Müzik İnsanı Rahatlatıyor Ama Beyne Zarar Verebiliyor. !!!

  • otis_abi • 28 Eylül 2004 00:00 • #596411
    Yalan Dolan başka birşey değil bunu amerikadaki bilim adamları değil oradaki bir türk temsilci okumuştur. ben 11 yıldır müzikle terapi yapıyorum unutmayı bırak matematiksel zekayı bile güçlendirir. pöh..
    www.yagmurcocuklar.com
  • carettacaretta • 29 Eylül 2004 00:00 • #596412
    saçmalık amma ne yazzık ki doğruda olmayabilir
    LLLÜÜÜFFFFFFFFFFFFFEEEEEN
    TTİİİİKDAK yani
  • N_I_R_V_A_N_A • 19 Kasım 2004 00:00 • #596413
    "Müzik İnsanı Rahatlatıyor Ama Beyne Zarar Verebiliyor" diye bir tez ortaya atan bir bilim adamının bir sonra ki tezi büyük ihtimlalle "Minibüsler , otobüsler ulaşımı sağlıyor ama insanlar yorulabiir" falan olur.. Aşırı yüksek sesle çok uzun süre müzik dinlemenin zaten zararlı olduğunu insan yaşayarak öğreniyor , bunun için birilerinin çıkıp bir tez ortaya atması oldukça saçma...
  • sedamerve • 19 Kasım 2004 00:00 • #596414
    yok ya böyle bir şey olamaz ama ancak rock müzik insan beynine zarar verebilir rock dediysemde MARLİN MANSON gibi kişilerin şarkıları
  • collateral • 25 Kasım 2004 00:00 • #596415
    saçmalama sedamerve o zaman heavy metal dinleyenlerin beyni falan dururdu.. yani senin düşüncene göre.. bu arada gerçekten çok saçma bu tez.. bu bilim enstitüsüne para vermiştir müziğin zararı dokunduğu firmalar.. tipik amerika entrikaları..
  • rokçı rapçi • 26 Şubat 2006 00:00 • #596416
    hadi be tabi tabi işleri güçleri yok ne zarar veriyo be ben her şeyi hatırlıyorum çok biliyolar ya heh oldu müziği de bırakalım ya dünya zaten batmış müzik olmazsa yasamışsın yasamamışsın ne fark eder!!!!!!