"Müzik İnsanı Rahatlatıyor Ama Beyne Zarar Verebiliyor" diye bir tez ortaya atan bir bilim adamının bir sonra ki tezi büyük ihtimlalle "Minibüsler , otobüsler ulaşımı sağlıyor ama insanlar yorulabiir" falan olur.. Aşırı yüksek sesle çok uzun süre müzik dinlemenin zaten zararlı olduğunu insan yaşayarak öğreniyor , bunun için birilerinin çıkıp bir tez ortaya atması oldukça saçma...