Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Mor Ve Ötesi @ Hayal Kahvesi - Çubuklu - İstanbul

  • walek • 10 Eylül 2004 00:00 • #596505
    nerde bu çubuklu adam gibi bir yerde yapında gelelim Harun sana sesleniyorum duy artık
  • Yiaa • 10 Eylül 2004 00:00 • #596506
    bu aksam ordadir yiaa efendi.
  • likablegirl • 10 Eylül 2004 00:00 • #596507
    ahh ahh şimdi orda olmak vardı
  • D_addari0 • 12 Eylül 2004 00:00 • #596508
    mükemmeldi. bir de diğer içkiler de bedava olsa...
  • chutluck • 12 Eylül 2004 00:00 • #596509
    Mükemmel miydi?.... O gece bende mi bir şey vardı yaa? Harun formdan düşmüş ya! O nasıl bir ses?! Aranılan RockStar kesinlikle o değil!
    Kerem K, Kerem ve Burak harikaydı tabi, o başka konu :)
  • lewo • 5 Haziran 2005 00:00 • #596510
    öööffffffffffffffff bea yine harikaydınız yaaaaaaw!!!