Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Mor Ve Ötesi @ Hayal Kahvesi - Çubuklu - İstanbul

  • chutluck • 12 Eylül 2004 00:00 • #596509
    Mükemmel miydi?.... O gece bende mi bir şey vardı yaa? Harun formdan düşmüş ya! O nasıl bir ses?! Aranılan RockStar kesinlikle o değil!
    Kerem K, Kerem ve Burak harikaydı tabi, o başka konu :)
Bu konunun tüm mesajları