Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yavuz Çetin Anma Gecesi @ Mojo - Taksim - İstanbul

  • Yiaa • 10 Eylül 2004 00:00 • #596675
    hadi yhaaaa. benim simdi haberim oldu off yha. ya yavuz senne bulusmamiz ne zaman olacak artik bikkinlik geldi bana :(
  • MoonLigth • 11 Eylül 2004 00:00 • #596676
    Yavuz Çetin'in mp3 lerini nerden bulabilirim? ya da yavuz çetinin kaç albümü var?
  • almora_ • 12 Eylül 2004 00:00 • #596677
    yavuz çetin mp3 ve albümlerini bulmam zor olabilir. ben kayseri de bulamadım :( bildiğim kadarıyla iki albümü var ilkinin adı SATILIK diğerini bilmiyorum.
  • ducky • 12 Eylül 2004 00:00 • #596678
    abi bu kadar rahatlık olamaz ben bi yavuz çetin fanı olarak onun şsrkılarının mp3 formatında yayınlanmasına karşıyım lütfen kaçakçılık yapmayın istanbulda çoğu yerde bulabilirsiniz!!!!!!
  • labradore • 12 Eylül 2004 00:00 • #596679
    mojo değil Kadıköyde Shaft da yapılması lazımdı , napıyor bunlar ya ! biraz geçmişe baksınlar ! kızdım
  • DeepBlue_Girl • 13 Eylül 2004 00:00 • #596680
    Kim hangi şarkıyı çalacak çok merak ettim..
    Umarım içine etmezler bazı gruplar...
    2 yıl önceki anma gecesinde Spitney Bears ve Duman rezaletti çünkü:::!!!
  • petevenegondi • 13 Eylül 2004 00:00 • #596681
    Birincisi, Yavuz Çetin'in 2 tane albümü var.
    1. albüm "İLK", diğeri ise "SATILIK" adını taşımakta.
    Emeğe saygısı olan insanlar lütfen, gidin yasal albümlerini satın alın. Bu "Gerçek Müzisyen"e birazcık olsun saygınız varsa...
    İkinci olarak, Yavuz Çetin'i Anma Gecesi 16 Ağustos 2004'te Shaft'ta, reklam ve para kaygısı olmadan gerçekleşmiştir. O'nu özleyen, genç müzisyenler, baba müzisyenler, dostarı ve sevenleri oradaydı. Şiirler okundu, şarkılar söylendi.. herkes kendince selamladı, andı Yavuz'u.. Olması gerektiği gibi..
  • FeelTheBass • 13 Eylül 2004 00:00 • #596682
    abi alakasız isimler yaaa . kadıkoy de shaft ta sahip cıkmalı idi olaya bence
  • labradore • 13 Eylül 2004 00:00 • #596683
    Daha önce de olsa sonrada olsa başka insanlarda "yeniden" yapsa anma gecesi tek yer vardır... Kadıköy shaft... olay bitmiştir.
  • baranthalas • 13 Eylül 2004 00:00 • #596684
    niye mojo ??