Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

19 Mayıs Üniversitesi 4. Geleneksel Rock Festivali

  • heartofsteel84 • 7 Ekim 2004 00:00 • #597049
    bu kadar grubun samsun da çıkacacağına inanmak zor ama olursa
    süper olur kasım'a kalmasın hemen bekleriz..........
  • ArasatH • 30 Ekim 2004 00:00 • #597050
    evet çıkacak hem de bomba gibi festival yapıyoruz herkesleri bekleris samsun a
  • dUmAn89 • 9 Kasım 2004 00:00 • #597051
    ya abi biraz daha detaya girseydiniz keşke??
  • Suicide31 • 10 Kasım 2004 00:00 • #597052
    arkadaşlar gruplarda biraz değişiklik oldu sanılmasın olumsuz birşey ama...

    Cidesphere albüm çalışmalarından dolayı gelemeyecegi açıkladı..
    Panic Attack la görüşmeler yarıda kaldı malesef.
    frekans lada aynı mazeret söz konusu..
    pusula adlı grubun adı artıkın ukala oldu...

    bunlara artı olarak..
    abea
    anorexia
    ominis grief (yanlış yazmadım heral..)
    antibiotic
    1,5 adana
    %98 oranla festivale katıldı..

    self torture ve handcuff la görüşmeler yapılmakta...

    3gün olacak festivalde sanırım günde 5 grup sahne alacak..
    ayrıca şehir dışından gelecek arkadaşlar benimle irtibata geçerse kalacak yer ayarlabilir (şartlar pek çekici değil şimdiden söyleyimde..)
  • Suicide31 • 10 Kasım 2004 00:00 • #597053
    detay istenmiş...
    konser besyo da olacak (beden egitim m.y.o kapalı spor salonu)
    sanırım 5000 kişilik..
    giriş tamamen ücretsiz malesef alkol yok o yüzden yaş sınırıda yok..
    18-23 arası olacak

    aklıma bu kadarı geldi :)
  • hizan_tatvan13 • 10 Kasım 2004 00:00 • #597054
    yaaa ne biçim bi zaman benim sınav zamanıma denk gelmiş
  • opeth13 • 11 Kasım 2004 00:00 • #597055
    abi ne demek cidesphere gelmiyor ya o kadar umutlandırdınız geliyor die!bi de 26-27-28 kasım da değil miydi?umarım güsel olur...şartlar iç açıcı değil katılıyorum size Suicide31 bey :) ama güsel olur umuyoruz işte
  • coocoo • 11 Kasım 2004 00:00 • #597056
    abi git buna onlara söyle :))
    albüm yapcaklarmış hem fenamı..
    hem gene iyi gruplar var yabana atma
  • ArasathBassist • 15 Kasım 2004 00:00 • #597057
    ArasatH üyesi olarak güzel bi etkinlik oalcağını düşünüyorum, ses sistemleri de ayarlanacak ve güzzzeel bi 3 akşam eglenecegiz. Bekliyoruz..... Arasath_Bassist
  • coocoo • 15 Kasım 2004 00:00 • #597058
    umuyorumki gerçekten çok güzel olacak,
    ayrıca görüşülen gruplara bir yenisi eklendi ama bunu kesinleşince anlatacagım, eminimki samsunda bir ilk olacak bu festival..