-
bu kadar grubun samsun da çıkacacağına inanmak zor ama olursa
süper olur kasım'a kalmasın hemen bekleriz..........
-
evet çıkacak hem de bomba gibi festival yapıyoruz herkesleri bekleris samsun a
-
ya abi biraz daha detaya girseydiniz keşke??
-
arkadaşlar gruplarda biraz değişiklik oldu sanılmasın olumsuz birşey ama...
Cidesphere albüm çalışmalarından dolayı gelemeyecegi açıkladı..
Panic Attack la görüşmeler yarıda kaldı malesef.
frekans lada aynı mazeret söz konusu..
pusula adlı grubun adı artıkın ukala oldu...
bunlara artı olarak..
abea
anorexia
ominis grief (yanlış yazmadım heral..)
antibiotic
1,5 adana
%98 oranla festivale katıldı..
self torture ve handcuff la görüşmeler yapılmakta...
3gün olacak festivalde sanırım günde 5 grup sahne alacak..
ayrıca şehir dışından gelecek arkadaşlar benimle irtibata geçerse kalacak yer ayarlabilir (şartlar pek çekici değil şimdiden söyleyimde..)
-
detay istenmiş...
konser besyo da olacak (beden egitim m.y.o kapalı spor salonu)
sanırım 5000 kişilik..
giriş tamamen ücretsiz malesef alkol yok o yüzden yaş sınırıda yok..
18-23 arası olacak
aklıma bu kadarı geldi :)
-
yaaa ne biçim bi zaman benim sınav zamanıma denk gelmiş
-
abi ne demek cidesphere gelmiyor ya o kadar umutlandırdınız geliyor die!bi de 26-27-28 kasım da değil miydi?umarım güsel olur...şartlar iç açıcı değil katılıyorum size Suicide31 bey :) ama güsel olur umuyoruz işte
-
abi git buna onlara söyle :))
albüm yapcaklarmış hem fenamı..
hem gene iyi gruplar var yabana atma
-
ArasatH üyesi olarak güzel bi etkinlik oalcağını düşünüyorum, ses sistemleri de ayarlanacak ve güzzzeel bi 3 akşam eglenecegiz. Bekliyoruz..... Arasath_Bassist
-
umuyorumki gerçekten çok güzel olacak,
ayrıca görüşülen gruplara bir yenisi eklendi ama bunu kesinleşince anlatacagım, eminimki samsunda bir ilk olacak bu festival..