-
ya trabzonda niye böyle şeyler yok :(
-
Festival çok güzel olacak buna o kadar inanyorum ki; samsunda en fazla seyirciyi çeken ilk ve tek rock festivali olacak.
Tam bir hafta kaldı festivalimize ve yeni eklenen gruplarda var size bunları sıcağı sıcağına aktarayım:
SUICıDE ve OMINIUS GRIEF.
Mükemmel bir festival bizi bekliyor.
VE çok güzel sürprizler :)
Festival büyük şehirdekileri aratmayacak kalitede bunu kendi gözlerinizle şahit olacaksınız.
KONSER: ÜCRETSİZ!
-
ben sahsen cok begendim
-
hicri bozbag da bize dj lik yapacakmış :) sevindim bunada..
-
SUICıDE ve OMINIUS GRIEF ın festivale katılacak olması güzel tabi ki. Festivalde eğleneceğimizi ve eğlendireceğimize inanıyorum..
bence 3.akşam güzel olacak :)
-
daha kötüsüde var :) festivalin 1. ve 2. günü sınavlarım var ama ne olursa olsun orda olacagım, 3 günü güzel olacak ama diger günlerde çok güzel olacak :)
abea gelemicek ama yerine onu aratmayacak gruplar eklendi gene kesinleşince duyurulcak .
-
hehehe...
-
sevgili karakedi sizide görmek isterdik aramızda :)
-
omüden mezun olduğum güne lanet olsun herkeşler konserdeyken ben köyde öğretmenlik yapıyorum üstelik burası çok soğuk kıçım donuyor.........................................
-
:) kendini aramızda hisset..