Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

19 Mayıs Üniversitesi 4. Geleneksel Rock Festivali

  • aycha • 19 Kasım 2004 00:00 • #597059
    ya trabzonda niye böyle şeyler yok :(
  • TheCriSiS • 19 Kasım 2004 00:00 • #597060
    Festival çok güzel olacak buna o kadar inanyorum ki; samsunda en fazla seyirciyi çeken ilk ve tek rock festivali olacak.
    Tam bir hafta kaldı festivalimize ve yeni eklenen gruplarda var size bunları sıcağı sıcağına aktarayım:
    SUICıDE ve OMINIUS GRIEF.
    Mükemmel bir festival bizi bekliyor.
    VE çok güzel sürprizler :)
    Festival büyük şehirdekileri aratmayacak kalitede bunu kendi gözlerinizle şahit olacaksınız.


    KONSER: ÜCRETSİZ!
  • durmaz • 20 Kasım 2004 00:00 • #597061
    ben sahsen cok begendim
  • coocoo • 20 Kasım 2004 00:00 • #597062
    hicri bozbag da bize dj lik yapacakmış :) sevindim bunada..
  • ArasathBassist • 20 Kasım 2004 00:00 • #597064
    SUICıDE ve OMINIUS GRIEF ın festivale katılacak olması güzel tabi ki. Festivalde eğleneceğimizi ve eğlendireceğimize inanıyorum..
    bence 3.akşam güzel olacak :)
  • coocoo • 21 Kasım 2004 00:00 • #597065
    daha kötüsüde var :) festivalin 1. ve 2. günü sınavlarım var ama ne olursa olsun orda olacagım, 3 günü güzel olacak ama diger günlerde çok güzel olacak :)

    abea gelemicek ama yerine onu aratmayacak gruplar eklendi gene kesinleşince duyurulcak .
  • tup • 22 Kasım 2004 00:00 • #597066
    hehehe...
  • Suicide31 • 23 Kasım 2004 00:00 • #597067
    sevgili karakedi sizide görmek isterdik aramızda :)
  • bute49 • 24 Kasım 2004 00:00 • #597068
    omüden mezun olduğum güne lanet olsun herkeşler konserdeyken ben köyde öğretmenlik yapıyorum üstelik burası çok soğuk kıçım donuyor.........................................
  • coocoo • 25 Kasım 2004 00:00 • #597069
    :) kendini aramızda hisset..