Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Zoot Woman @ Indigo Music Hall - Taksim - İstanbul

  • tacimsuede • 8 Ekim 2004 00:00 • #597166
    kaçmaz
  • misskittin • 9 Ekim 2004 00:00 • #597167
    hayatımın en güzel gecelerinden biri olmaya hak kazandı.mekan eski godetnin yeri ama çok ufaktı.bukadar insanın geleceini sanmıyordum açıkcası.agentorange ve eden de koptuk.ayaklarım agrıdı dansetmekten :lol:
    ama ufacık mekanda dansetmekten etrafa baya hasar verdik.zoot woman a gelince tek kelimeyle süperdiler.bas çalan hatun da süperdi.gerçi yanımda zoot woman ın bi şarkısını dai bilmeyen salak bi kızın zıplayıp durması üzerime çıkması biraz sinir bozucuydu ama onu da büyük çabalarımla def ettim :lol:
    Johnny Blake süper çaldı.kıyafeti süperdi ayakkabıları da inanılmaz dı nerden buluyor ya :)
    eğer bu grubu dinlemediyseniz rock seviyosanız mutlaka dinleyin!!!