Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kurban & Aylin Aslım @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • kaplumbaa • 23 Kasım 2004 00:00 • #597939
    bu olay how much bilen varmı?
  • basstard • 23 Kasım 2004 00:00 • #597940
    19 buçuk milyon
  • KurBaN • 23 Kasım 2004 00:00 • #597941
    çok salak aptal bişey perşembve olurmu o kadar öğrenci fanları var bu konserre çıkanların insan cuma yapar ya hiçö diilse!!!
  • hoRsy • 23 Kasım 2004 00:00 • #597942
    hakketen yaa prşmbe olurmu hiç yaaa ... hm iş hm okulu olanlar varr hiç mileti düşünmüoolarmı bunlar ya ..ya aslında gitmek isteyen için sorun olamz aama yinede işi saaalama almak lazım dimiii
  • drumcu • 24 Kasım 2004 00:00 • #597943
    zamanı iyi ayarlamışlar,gitmeyiz o zaman :):)
  • tcmurat • 24 Kasım 2004 00:00 • #597944
    YENI MELEKTE KONSER OLMAZ...
    HALA NASIL YAPIYORLAR ANLAMADIM..
    NE SES DUZENI NE AKUSTIK VAR..... 19.5 MILYONDA COK ABARTI... BENCE
  • pretty • 24 Kasım 2004 00:00 • #597945
    arkadaşlar yeni melek konseri iptal olmuştur.ertelenme söz konusu değildir.bilginize...
  • seker-kiz • 13 Eylül 2005 00:00 • #597946
    Bence iyi olmus Aylin Aslim ve Kurban Türkiyenin en iyi (türlerine göre)sanatç1s1 ve gruplar1ndan biri imkanim olsaydi eger bu konsere mutlaka katilirdim.Kurban ve Aylin Asl1m a basarilarinin devamini diliyorum.Onlari hepimiz çok seviyoruz...