hakketen yaa prşmbe olurmu hiç yaaa ... hm iş hm okulu olanlar varr hiç mileti düşünmüoolarmı bunlar ya ..ya aslında gitmek isteyen için sorun olamz aama yinede işi saaalama almak lazım dimiii
Bence iyi olmus Aylin Aslim ve Kurban Türkiyenin en iyi (türlerine göre)sanatç1s1 ve gruplar1ndan biri imkanim olsaydi eger bu konsere mutlaka katilirdim.Kurban ve Aylin Asl1m a basarilarinin devamini diliyorum.Onlari hepimiz çok seviyoruz...