Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kurban & Aylin Aslım @ Yeni Melek Gösteri Merkezi - Taksim - İstanbul

  • seker-kiz • 13 Eylül 2005 00:00 • #597946
    Bence iyi olmus Aylin Aslim ve Kurban Türkiyenin en iyi (türlerine göre)sanatç1s1 ve gruplar1ndan biri imkanim olsaydi eger bu konsere mutlaka katilirdim.Kurban ve Aylin Asl1m a basarilarinin devamini diliyorum.Onlari hepimiz çok seviyoruz...
Bu konunun tüm mesajları