Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Jokerstore'dan Burs Ödüllü Şan Yarışması

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Jokerstore'dan Burs Ödüllü Şan Yarışması
  • rEsUrRrEcTiOn • 1 Mart 2005 00:00 • #600359
    haber harika,yarışma harika!ahh ahh!neden antalya da da böyle birşeyler yapılmaz ki içimde kaldı!!!!!ben de katılmak istiyorum bu yarışmaya!!!!!!!!!!!
  • radyokafa • 1 Mart 2005 00:00 • #600360
    izmir aaaaahhhh izmir!
    hep izmirin yüzünden :P
  • furious • 1 Mart 2005 00:00 • #600361
    hiç kimsenin de şehrine uymuyo.. ne bu be !
  • Samara • 1 Mart 2005 00:00 • #600362
    katilicaaam ,kaçmaaaazz :)))
  • metesezer • 2 Mart 2005 00:00 • #600363
    peki ya ankara!!
  • Eek-Thecat • 2 Mart 2005 00:00 • #600364
    ben katıldım bile :)
  • janis joplin • 2 Mart 2005 00:00 • #600365
    Old city'den nefret ediyorum.Leş bir mekan.
  • Spider-Man • 3 Mart 2005 00:00 • #600366
    faydalı bi yarışma
    iyi olan kazansın...(ne diyorum ben yaaa)
  • gizem_cobain • 3 Mart 2005 00:00 • #600367
    lan iyice ezdiniz bizi bea ankaradayız diye katılamıyoruz hayret bişe yaaaaa...istanbuldan nefret etmeye başladım!her halt istanbulda yapılıyo töbe töbeeeeeeeeee
  • powervoice • 3 Mart 2005 00:00 • #600368
    bence bu yarışmada herkez şansını denesin!! kaybedilecek bişi yok!! ödülüde fazlasıyla degerli... ben kendim şan dersi verdiim halde katılcam yani okadar:Pp