merhabalar
geçte olsa sesimi duyurmak istiyorum... bu çankaya venue kadar igrenç bir yer görmedim hayatımda yılbaşında verdigimiz okadar para haram olsun onlara herkesi kandırdılar sizlerde sakın kanmayın bunlara... yılbaşında yaptıkları: reklamlarındaki programla alakası yoktu sadece aynı ritimle çalan bi müzigi dinledik gece boyu! 500kişilik yerde enaz 1500kişiydik ve buna ragmen üst katı açmadılar nefes alamıyoduk içerde! %50indirmli yerde 500ml.lik su 5milyondu! okadar kişiye sadece 3yerden bira dagıtılıyodu ki oda %85suydu! en sonundaysa insanlar montlarını bulabilmek için birbirini ezdi çünkü herkesin montu daracık bialana üstüste atılmıştı! bu mekan tunalıda çok yakışmıs kendilerine siz siz olun bizim gibi hataya düşmeyin venue yu kınıyoruz... iigünler...
çankaya venue mor ve ötesi konserinde iyiydi valla üst katıda açıktı hani ben kutu bira almayı tercih ettim öyle bi yerde 70lik bi vodkadan 100lerce bardak içki çıkarılacağını tahmin ederek.. bence kötü bi yer değildi partiye gitmedim ben partisini bilmem ama sahne, ses sistemi, mekan falan olarak iyiydi yani bence... kusra bakma ben kınamıyorum... partiye giden sensin bahtına kötü olmuş ama konser gayet güzeldi... ama bu uyarını göz önünde bulundurup orda bi partiye gitmemeyi bi kenara yazıyorum bundan dolayı teşekkür ederim...