çankaya venue mor ve ötesi konserinde iyiydi valla üst katıda açıktı hani ben kutu bira almayı tercih ettim öyle bi yerde 70lik bi vodkadan 100lerce bardak içki çıkarılacağını tahmin ederek.. bence kötü bi yer değildi partiye gitmedim ben partisini bilmem ama sahne, ses sistemi, mekan falan olarak iyiydi yani bence... kusra bakma ben kınamıyorum... partiye giden sensin bahtına kötü olmuş ama konser gayet güzeldi... ama bu uyarını göz önünde bulundurup orda bi partiye gitmemeyi bi kenara yazıyorum bundan dolayı teşekkür ederim...