Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Pegasi & Angina& Riff @ DRock vol.4 Rock Party :: İstanbul Tıp Fakültesi - Çapa - İstanbul

  • cyn • 20 Mart 2005 00:00 • #601991
    denemeyen denesin: http://www.purevolume.com/pegasi/music
    seven gitsin..
    angina ve riff hakkinda bi bilgim yok ama ucuza musiki soleni niyetiyle gidilir boole konserlere..
  • craysania • 20 Mart 2005 00:00 • #601992
    bence ucuz ve iyi şeyler çalıncak gibi..gitmekte fayda var bişi kaybetmezsin ;);)
  • own • 20 Mart 2005 00:00 • #601993
    özellikle pegasi için gidilmesi gereken bi parti....
  • achilles • 20 Mart 2005 00:00 • #601994
    Kapı açılışı saat 19:00 olup,gruplar aşağıdaki sıraya göre sahne alacaktır:
    Riff > 19:30 - 20:30
    Pegasi > 21:00 - 22:00
    Angina > 22:30 - 23:30
  • ondörtharf • 20 Mart 2005 00:00 • #601995
    geçen seferki drock party de dinlediğim kadarıyla angina kötüydü.arkadaş ya sarhoştu ya da şarkı sözlerini gerçekten ezberlememişti.fekat fekat pegasi çok iyiydi,gümbürdetti kantini.pegasi için orda olmak lazım,ben kaçırmayı düşünmüyorum
  • misty • 21 Mart 2005 00:00 • #601996
    Pegasi süper bi grup!!! dinlemeyenler bu partiye! dinleyenler zaten orda olcak ;) bence gidilir... :)
  • LOVE YOU TAMER • 22 Mart 2005 00:00 • #601997
    ucuz bira ve pegasi kaçırılmamalı bence ayrıca pegasi grubunun davulcusununda hastasıyım ............
    I love yoou tameeeerrrrrrrrrr.....
  • KARA-BASAN • 22 Mart 2005 00:00 • #601998
    peagasi süper..geçen konserde de izledim onları ,çok iyiydi herifler..onlar için zaten gitçem gene.. herkes gelsin..
  • craysania • 23 Mart 2005 00:00 • #601999
    eee parayı kapıya mı vericez bilet falan yok mu??!! :D:D:P:P
  • craysania • 24 Mart 2005 00:00 • #602000
    sağol LOVE YOU TAMER sana burdan teşekkür ediyorum çünkü sadece eş dost tan mesaj alabiliyomuşsun yine de sağol...:D
    biletler kapıdanmış söyliyim...