-
denemeyen denesin: http://www.purevolume.com/pegasi/music
seven gitsin..
angina ve riff hakkinda bi bilgim yok ama ucuza musiki soleni niyetiyle gidilir boole konserlere..
-
bence ucuz ve iyi şeyler çalıncak gibi..gitmekte fayda var bişi kaybetmezsin ;);)
-
özellikle pegasi için gidilmesi gereken bi parti....
-
Kapı açılışı saat 19:00 olup,gruplar aşağıdaki sıraya göre sahne alacaktır:
Riff > 19:30 - 20:30
Pegasi > 21:00 - 22:00
Angina > 22:30 - 23:30
-
geçen seferki drock party de dinlediğim kadarıyla angina kötüydü.arkadaş ya sarhoştu ya da şarkı sözlerini gerçekten ezberlememişti.fekat fekat pegasi çok iyiydi,gümbürdetti kantini.pegasi için orda olmak lazım,ben kaçırmayı düşünmüyorum
-
Pegasi süper bi grup!!! dinlemeyenler bu partiye! dinleyenler zaten orda olcak ;) bence gidilir... :)
-
ucuz bira ve pegasi kaçırılmamalı bence ayrıca pegasi grubunun davulcusununda hastasıyım ............
I love yoou tameeeerrrrrrrrrr.....
-
peagasi süper..geçen konserde de izledim onları ,çok iyiydi herifler..onlar için zaten gitçem gene.. herkes gelsin..
-
eee parayı kapıya mı vericez bilet falan yok mu??!! :D:D:P:P
-
sağol LOVE YOU TAMER sana burdan teşekkür ediyorum çünkü sadece eş dost tan mesaj alabiliyomuşsun yine de sağol...:D
biletler kapıdanmış söyliyim...