Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Pegasi & Angina& Riff @ DRock vol.4 Rock Party :: İstanbul Tıp Fakültesi - Çapa - İstanbul

  • ondörtharf • 20 Mart 2005 00:00 • #601995
    geçen seferki drock party de dinlediğim kadarıyla angina kötüydü.arkadaş ya sarhoştu ya da şarkı sözlerini gerçekten ezberlememişti.fekat fekat pegasi çok iyiydi,gümbürdetti kantini.pegasi için orda olmak lazım,ben kaçırmayı düşünmüyorum
Bu konunun tüm mesajları