Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Kazım Koyuncu İçin Kan'a ihtiyaç vardır...

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Kazım Koyuncu İçin Kan'a ihtiyaç vardır...
  • GRAC • 24 Mart 2005 00:00 • #602081
    arkadaslar gecenlerde boyle bi haber de baska bi net sitesinde cikti ve sanirim bu haber yanlis !
    Kazim koyuncu nun kan'a ihtiyaci yok bu yanlis bi posta ve bi sekilde birine ulastirilmis gelen adam da aynen baskalarina yollaya yollaya butun net alemine dagildi bu haberin gercekle bi alakasi yok ...
  • yalnız • 24 Mart 2005 00:00 • #602082
    durumun böyle olduğunu yeni duydum ve çok fazla üzüldüm.benim kan grubum tutmuyor ama herkesi duyarlı olmaya çalışıyorum.lütfen arkadaşlar şarkılar canlıyken güzel...
  • Ktulu • 24 Mart 2005 00:00 • #602083
    msn'e post ediyorum...
  • thriller • 24 Mart 2005 00:00 • #602084
    Evet boyle durumlarda yerteri ilgi veriliyor alllaha şükür.
  • Mahmut Güleç • 24 Mart 2005 00:00 • #602085
    "ŞARKILAR CANLIYKEN GÜZEL" kampanyası yapalım, "yalnız" çok güzel söylemiş bu sözü. Hepimizin başına gelebilir, herkes etrafına haber versin, zor bulunan bir kan grubu.
    [Not: ilyas@kargart tam bir email adresi değil, eksik mi yazılmış?]
  • sdqantaris • 24 Mart 2005 00:00 • #602086
    Kanım O Rh-. Az önce bu haberi okudum. Kan gerekiyormuş. Hangi ilde tedavi gördüğünü yazmamışlar ama sanıyorum Ankara değil. İstanbuldur büyük ihtimalle. Orada olsaydım ve her zaman olduğu gibi aptal hemşireler "siz kan veremezsiniz zayıfsınız" deseydi bile verirdim kanımı. Sadece dua etmekle elim kolum bağlı. Üzgünüm.

    Email adresi eksik, ulaşmak mümkün değil mi yine de destek vermek için?

    Üzüntü, içsıkıntısı.

    Onur
  • sdqantaris • 24 Mart 2005 00:00 • #602087
    Buldum... Doğru eposta adresi:

    [email protected]

    www.kargart.org da internet sitesi.

    İsteyen ulaşsın.

    Onur
  • sdqantaris • 24 Mart 2005 00:00 • #602088
    Gönderdim de email, cevap henüz gelmedi ama böyle bir adres var doğru. Cevap gelirse de belirticem burada.

    Onur
  • Suicide31 • 24 Mart 2005 00:00 • #602089
    benimde kan grubum tutmuyor.. acil şifalar diliyorum en kısa zamanda iyileşmesini umuyorum..
  • utku_death • 24 Mart 2005 00:00 • #602090
    alla alla bu adam kansermiymiş, allah şifa versin