Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Franz Ferdinand & Manic Street Preachers & Elvis Costello @ İstanbul İçin Yaz Dedikoduları

  • Nocturne • 1 Nisan 2005 00:00 • #602254
    30 temmuz millet:))
  • paranoid • 1 Nisan 2005 00:00 • #602255
    hadi canım. ama bi işime yaramıyo. yaw niye izmirdeki potansiyeli gözardı ediyorlar.
  • deathangel • 1 Nisan 2005 00:00 • #602256
    aaaa nazar degmesin bu sene türkiye ye ne guzel guruplar geliyor insallah him ve killers ı da gorurum yaa
  • PYShalil • 2 Nisan 2005 00:00 • #602258
    hey..........
    herkes TAKE ME OUT sarkısını kimin yazdığını biliyormusunuz???
    tamamen hepsi olmasada bazı bölümleri ve ritmi bir türk grubun.
    bu grubun adı TEARS OF SHADOWS(PYS)grubunun...
    gelirlerse coooooook iyi olur
  • _black_ • 2 Nisan 2005 00:00 • #602259
    bi terslik çıkmasın ve gelsinler ne güzel olur yaa onları seyretmek
  • radyokafa • 3 Nisan 2005 00:00 • #602260
    artık umutlanmak istemiyorum
    tim booth gelecek diye az tepinmedim
    kandırmayın beni
    ff de gelmezse oturup ağlarım artık
  • primarycat • 26 Nisan 2005 00:00 • #602264
    3 ünüde izlersek hayat tecrübemize bayağı bi puan katarız diyorum ben
  • orta radyokafa • 25 Haziran 2005 00:00 • #602265
    http://www.franzferdinand.org/ sitesine göre franz konseri yalan oldu