Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Pain Of Salvation @ İstanbul & Ankara

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Pain Of Salvation @ İstanbul & Ankara
  • dowjones05 • 5 Mayıs 2005 00:00 • #602553
    orda olucaz gelin hea sizde!
  • algon • 6 Mayıs 2005 00:00 • #602554
    orda olucaz ve +1 bilet de bizle gelicek satıp bi iki bira içme düşüncesiylen.
  • 2mi3 • 7 Mayıs 2005 00:00 • #602555
    mükemmel bir performanstı....rock the nations performansını katladılar resmen..ayrıca arkalarında sinema gibi her şarkıyla ilgili bir video oynaması çok zevkliydi....progressive bambaşka
  • dowjones05 • 7 Mayıs 2005 00:00 • #602556
    grubun ekipman seçimleri kötüydü..onun dışında böyle muthiş bir vokale bu kadar güzel gitar çalmak akılalmaz bişi...sahnesi güzel ama daha güzel olabilirdi teknik arızalar olmasaydı..
  • alpine_zonked • 9 Mayıs 2005 00:00 • #602557
    böyle bir sahne performansı,böyle çatlak bir gitarist,böyle bomboş bir mekan görmedim(saklıkent)
    eskişehir'den gittik fakat allah sizi inandırsın eskişehir'de olsaydı bu konser,duracak yer bulamazdınız...
    neyse ki grup bu durumdan pek fazla etkilenmemişti ve yapacaklarını yaptılar,bizi kendilerine hayran bıraktılar yine.
    tek sorun,(yani benim açımdan) fotoğraf makinemi unutmam oldu,halen kendimle ilgili iğrenç duygular besliyorum kendime.
    neyse;kaçırılmaması gereken bir konserdi...ve kaçırmadık.
  • kan_KOkUsU • 9 Mayıs 2005 00:00 • #602558
    ya konser süperdi gitttim we herkes de gitmeliydi..almora da iiydi tabi
  • zip pokran • 15 Mayıs 2005 00:00 • #602559
    saklıkentte taş çatlasa 400 kişi olması gerçekten kötüydü ama Pain of Salvation muhteşemdi, "Used" ile konsere başlayınca Perfect Element I'nın birinci bölümünü toptan çalarlar diye umutlanmıştım ama olmadı neyse sağlık olsun... progresif ettiler zaten konserde herkezi bi ashes bi swecond love falan duygulanalımmı eğlenelimmi falan karar veremedik
    Gitaristlerinin o kadar kısa olduğunu bilmiyodum :)
  • fLasch • 24 Temmuz 2005 00:00 • #602560
    yaw iki aydır!ve hala pain of salvation konserine gitmedigime yanarım!
  • alpine_zonked • 13 Aralık 2005 00:00 • #602561
    dostum ne 400 kişisi yaa...!!!allaanı seversen 100 kişi yoktu imanıma...!!!