-
orda olucaz gelin hea sizde!
-
orda olucaz ve +1 bilet de bizle gelicek satıp bi iki bira içme düşüncesiylen.
-
mükemmel bir performanstı....rock the nations performansını katladılar resmen..ayrıca arkalarında sinema gibi her şarkıyla ilgili bir video oynaması çok zevkliydi....progressive bambaşka
-
grubun ekipman seçimleri kötüydü..onun dışında böyle muthiş bir vokale bu kadar güzel gitar çalmak akılalmaz bişi...sahnesi güzel ama daha güzel olabilirdi teknik arızalar olmasaydı..
-
böyle bir sahne performansı,böyle çatlak bir gitarist,böyle bomboş bir mekan görmedim(saklıkent)
eskişehir'den gittik fakat allah sizi inandırsın eskişehir'de olsaydı bu konser,duracak yer bulamazdınız...
neyse ki grup bu durumdan pek fazla etkilenmemişti ve yapacaklarını yaptılar,bizi kendilerine hayran bıraktılar yine.
tek sorun,(yani benim açımdan) fotoğraf makinemi unutmam oldu,halen kendimle ilgili iğrenç duygular besliyorum kendime.
neyse;kaçırılmaması gereken bir konserdi...ve kaçırmadık.
-
ya konser süperdi gitttim we herkes de gitmeliydi..almora da iiydi tabi
-
saklıkentte taş çatlasa 400 kişi olması gerçekten kötüydü ama Pain of Salvation muhteşemdi, "Used" ile konsere başlayınca Perfect Element I'nın birinci bölümünü toptan çalarlar diye umutlanmıştım ama olmadı neyse sağlık olsun... progresif ettiler zaten konserde herkezi bi ashes bi swecond love falan duygulanalımmı eğlenelimmi falan karar veremedik
Gitaristlerinin o kadar kısa olduğunu bilmiyodum :)
-
yaw iki aydır!ve hala pain of salvation konserine gitmedigime yanarım!
-
dostum ne 400 kişisi yaa...!!!allaanı seversen 100 kişi yoktu imanıma...!!!