Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Pain Of Salvation @ İstanbul & Ankara

  • zip pokran • 15 Mayıs 2005 00:00 • #602559
    saklıkentte taş çatlasa 400 kişi olması gerçekten kötüydü ama Pain of Salvation muhteşemdi, "Used" ile konsere başlayınca Perfect Element I'nın birinci bölümünü toptan çalarlar diye umutlanmıştım ama olmadı neyse sağlık olsun... progresif ettiler zaten konserde herkezi bi ashes bi swecond love falan duygulanalımmı eğlenelimmi falan karar veremedik
    Gitaristlerinin o kadar kısa olduğunu bilmiyodum :)
Bu konunun tüm mesajları