saklıkentte taş çatlasa 400 kişi olması gerçekten kötüydü ama Pain of Salvation muhteşemdi, "Used" ile konsere başlayınca Perfect Element I'nın birinci bölümünü toptan çalarlar diye umutlanmıştım ama olmadı neyse sağlık olsun... progresif ettiler zaten konserde herkezi bi ashes bi swecond love falan duygulanalımmı eğlenelimmi falan karar veremedik
Gitaristlerinin o kadar kısa olduğunu bilmiyodum :)