Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Zardanadam’ın Yeni Albümü "Dibini Gör" Nisan Ayı Sonunda Çıkıyor.

  • gizem_cobain • 21 Nisan 2005 00:00 • #603603
    iyi güzel grup!hayırlı uğurlu olsun..
  • X-LoMBaRDo • 21 Nisan 2005 00:00 • #603604
    ne mutlu bizeeeeee....
    Zardaman kim bilen varmı?
  • Nem • 21 Nisan 2005 00:00 • #603605
    "Zardaman" kim bilmiyorum ama Zardanadam'ın kim olduğunu bilmek için araştırma uzmanı olmaya gerek yok. Haberin ilk kelimesi aynı zamanda bir link dikkat edilirse. Ona basıldığı vakit bir sürü bilgi geliyor Zardanadam ile ilgili. Bu kadar basit.
  • onurweb2 • 21 Nisan 2005 00:00 • #603607
    zardanadamı yakından tanıyorum
    bir tanede cd si var elimde
    istiyen olursa ulaştırmak için elimden geleni yaparım çünkü manyak bir grup
  • feyzasal • 21 Nisan 2005 00:00 • #603608
    okulunu okumuş işini bulmuş parasını kazanmış tuzunu kurutmuş çalışkan sayısalcı adamlar.iyiler
  • bukopa • 21 Nisan 2005 00:00 • #603609
    gayet iyi 1 grup şakılarına zaten diyecek lafım yok...yeni albümleri hepimize hayırlı olsun:))))))
  • MaLKoCH • 22 Nisan 2005 00:00 • #603610
    manyak bir gruplar . Yeni albümü hala bekliyoruz.
    Albüm kapagi çok kötü ama yaa
  • _MoRweN_ • 22 Nisan 2005 00:00 • #603611
    basta ki utku kırca bnm gitar öğretmenimdi =) sağolsun sayesinde öğrendik :P
  • imsomniac • 7 Mayıs 2005 00:00 • #603612
    Aldım albümü.. pek dicek bişey yok, gayet iyi bi albüm olmuş, muallakta kalan varsa bnm önerim durmayın gidin alın..
  • The End • 20 Mayıs 2005 00:00 • #603614
    Ben de albümü aldım ama arkadaşların övdüğü kadar süper bulamadım malesef,ama helal olsun onlara bu kadar fanları var,yolları açık olsun derim.