Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Metal Day 5 @ Biziz Rock Bar - Kavaklıdere - Ankara

  • nere • 3 Mayıs 2005 00:00 • #604463
    güzel konser olacakmış gibi görünüyor
  • Norton • 3 Mayıs 2005 00:00 • #604464
    bu adam sahtekar arkadaşlar dinlemeyin.
  • sdqantaris • 7 Mayıs 2005 00:00 • #604465
    Eren sen uslanmayacaksın, anladım. Yahu adam, konsere çıkacaklar arasında yer alıyorsun da niye hala çıkıp yok "güzel olacakmış gibi görünüyor" diye yorum yapıyorsun. Of içim isıktın. Sana başka söz söylemiycem artık ben. Baydın.

    Onur
  • ibanetze • 7 Mayıs 2005 00:00 • #604466
    rezalet
  • utku_death • 7 Mayıs 2005 00:00 • #604467
    eren kömürlü beyefendi baya bi havalarda sanıyorum...merak ediyorum orda olucam...
  • nere • 8 Mayıs 2005 00:00 • #604468
    ooofff oooffff oooffff yetteeerr,yine yanlış olan ne yaptım,ne zaman bana karşı tepkiniz bitecek.....
    ben kendimi övmedim sadece konserin güzel geçeceğini söyledim bunun nedeni ise 5 gruplu festival havasında olması ve crossfire,magick gibi grupların sahne alması,soultary'nin roxy finaline kalması üzerine seyircilerini gazlaması...hemen kendimi övdüğümü düşünmeyin artık biraz tutnduğum tavırlara güvenin................eren kömürlü
  • sdqantaris • 8 Mayıs 2005 00:00 • #604469
    Sana olan tepki biraz olgunlaşmaya başladığın zaman bitecek.
    "Arkadaşlar güzel bir konser olması için elimizden geleni yapıcaz, bunu bizimle paylaşırsanız çok seviniriz, hepinizi bekleriz" gibi bir şeyler yazarsan tepki almazsın. Ama kalkıp da sanki olaya dışarıdan bakan bir dinleyici ağzıyla yazı yazarsan alırsın tepki.

    Olacak olacak bir gün. En azından artık "ben ne yaptım" diye sorabiliyorsun yüksek sesle. Bu da bir gelişme.

    Onur
  • cyberknight • 8 Mayıs 2005 00:00 • #604470
    Metal Day #5: Metal Party (Eski tayfa çok iyi bilir bu konserleri.Şu an veya eskiden çok iyi iş çıkartan bir çok metal grubu ilk konserini bu konserlerde vermişti.Ve zamanında amatör konserleri gazlayan bir oluşumdu.Tekrar başlıyor...)

    Tarih: 8 Mayıs 2005 PAZAR

    Yer: Biziz Rock Bar

    Kapı Açılış: 14:00 (Gruplar yaklaşık saat 15:00 gibi sahne almaya başlayacaklar.)

    Gruplar: (Sırasıyla)

    KaraLeke (Yeni fakat heavy metal için ışık veren bir grup olarak ilk sırada sizi ısındıracaklar.)

    Eren Kömürlü Band (Çok konuşulan ve birçok insanın merakla izlemek istediği bir gitarist ve grubu.)

    SouliTarY (Yıllardır çizgisini bozmadan koruyan,gerek enerjisi gerek sahnesi gerek besteleri olsun işini en iyi biçimde yapmaya çalışan ve 10. Roxy Müzik Yarışmasında FİNALe kalan SouliTarY elemeler öncesi bu konserde sizinle.)

    Magick (Yılların eskitemediği Türkiye'nin en iyi thrash/heavy metal gruplarından olan, mükemmel besteleri ve başarıyla coverladıkları şarkılarıyla Magick uzun bir aradan sonra Ankara'da tekrar sevenleriyle birlikte.)

    Crossfire (Türkiye'nin en iyi power-thrash gruplarından olan Crossfire başarılı albümleri sonrası ilk Ankara konseriyle sizleri ve Nightwolves'larını unutulmayacak bir enerji ve müzik ziyafetine bekliyor.)

    Let the metal begin...

    Giriş: 5 YTL
    Bira: 2.5 YTL

    Anti Organizasyon
  • cyn • 8 Mayıs 2005 00:00 • #604471
    ankaraguclu olmayanlaaar istanbul cocuguduuur.. eheu
  • cyn • 8 Mayıs 2005 00:00 • #604472
    ankaragucu de kume mi dusuyor ne?! eheh tuh yaa.. cok uzuldum esracigim..ankara konserleri mi?yazin olmayanlar guzel gecer iste..