Sana olan tepki biraz olgunlaşmaya başladığın zaman bitecek.
"Arkadaşlar güzel bir konser olması için elimizden geleni yapıcaz, bunu bizimle paylaşırsanız çok seviniriz, hepinizi bekleriz" gibi bir şeyler yazarsan tepki almazsın. Ama kalkıp da sanki olaya dışarıdan bakan bir dinleyici ağzıyla yazı yazarsan alırsın tepki.
Olacak olacak bir gün. En azından artık "ben ne yaptım" diye sorabiliyorsun yüksek sesle. Bu da bir gelişme.