-
Nasıl olur yaa ? Beatles cafe'de Cuma Cumartesi Electric Blue çıkmıyor mu ?
-
bir ara çaliyordu ve beatles in sahibinden yine çalacagini duydum.
duyurmak da fayda var dedim
-
program değişimi işte
-
ben gecen hafta gittim yoktu valla mekan kapalıydı hatta.. büyük bi hayal kırıklıgı yasadım
-
efendim yok böyle bişey.. biri bilgilendirsin..
-
ben eskiden izlerdim kendisini beatles'ta.
sanirim bir söylentinin gazina gelip yazdim.
ama cumartesi leri çikma ihtimali varmis diye duydum.
ama eylulist olayi kesin galiba çünkü forward mail geldi eylulist ten. ben de siteye girdim baktim: http://www.eylulist.com
-
Arkadaşlar var mı yok mu şimdi?
Bu arada o kadar küçük mekana nasıl sığışılıyor ya? canlı müzik esnasında hiç gitmedim ama küçük yani çok..
-
yok ya oranın birkaç katı var
yani bayaa büyük aslında
ben müptelasıydım bir dönem oranın
-
Taksim yönünden gelirken Ağa camii'nden ilk sağa dönünce
Ağa camii nin sokağında 100 metre ilerde solda kalıyor
bilmeyenlere.girişteki yazı ufak ama merdivenlerden çıkarken anlıyorsunuz beatles kafeye geldiğinizi...
duvarlarda sağlam müzisyen resimleri var çünkü...
-
yok ya bu hatun calmıyo beatles da arkadaslar...