ben eskiden izlerdim kendisini beatles'ta.
sanirim bir söylentinin gazina gelip yazdim.
ama cumartesi leri çikma ihtimali varmis diye duydum.
ama eylulist olayi kesin galiba çünkü forward mail geldi eylulist ten. ben de siteye girdim baktim: http://www.eylulist.com