Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

İTÜFEST'05 @ İTÜ Maslak Kampüsü - İstanbul

Bu konu şu haber ile ilgilidir: İTÜFEST'05 @ İTÜ Maslak Kampüsü - İstanbul
  • System666 • 14 Mayıs 2005 00:00 • #605037
    Üniversite öğrencilerinin dışında da katılım olabiliyormu??
  • strat34 • 14 Mayıs 2005 00:00 • #605038
    evet oluyo.
  • nightwishepica • 14 Mayıs 2005 00:00 • #605040
    abi tam bir ziyanlık örneği okul kendi öğrencilerine kastı var valla milletin ertesi gün finali var nasıl gelecek oraya hiç mi düşünmediniz tarihi zamanlamayı konseri düzenlerken....gerçi takdir etmek lazım arkadaşları herhalde düzenleyenler itülü değil sadece mekan olarak itüyü seçmişler
  • pages • 14 Mayıs 2005 00:00 • #605041
    çok pahalı be abi.kaamayız valla.
  • imprecise • 14 Mayıs 2005 00:00 • #605042
    27 sinde finalleri biten arkadaşlar için gayet güzel bir gece olabilir. ve hatta tadından yenmeyebilir.
  • PurpleOverdosE • 14 Mayıs 2005 00:00 • #605043
    oha ya bu bilet fiyatları ne. Bu bir üniverste festivali değilmi? Universte festivali dediğin 5 milyonu geçmez girişi. Tabi başka insanlar mutluysa bu drumdan orasını bilemem..
  • The Fortuna • 14 Mayıs 2005 00:00 • #605044
    itü işte, okulum bile diyemem, öğrencileri sınav stresini atsınlar diye düzenlediği festivalin zamanına ve fiyatına bak...
    allah itü nün gözünü doyursun...
    tez zamanda yeryğüzünden silsin...
  • nightwishepica • 14 Mayıs 2005 00:00 • #605045
    fiyat berbat millet beleş konser verdi (kurban şebnem vs...)yıldızda hümayün(mutlu kutlu demektir bilmeyenler için:P) bahçede geçen sene bizim okul sağolsun paragöz olmaya görsün şişir fiyatı şişir tarih zaten sakat içerde faiş fiyata içki de verirler bunlar olur sana tam festival gittiğinize değmez söyliyeyim şimdiden alın paranızı daha iyi festivaller var bu sene gidin dream theatre a ne bileyim rockinistanbul veya rockrepublic konserler zincirine az daha kasıp madem o kadar paran var bu konsere harciyacak değil mi?mesele unifest 30 milyon dünya kadar grup var ortam daha iyi hem zaman da iyidir...kıyaslayın bakalım taş gibi efsane vokalist Sebastian Bach 27,5 YTL kıyaslama sizin arkadaşlar hangisi daha iyi siz bilirsiniz
  • OzYRiss • 15 Mayıs 2005 00:00 • #605046
    ben böyle okulun......
  • maddog_ • 15 Mayıs 2005 00:00 • #605047
    Candan Erçetin ve Mor ve Ötesi için 22.5 verilir mi ? Bence verilir... Hatta Kurban ve Demirhan Baylan da üstüne izlenir, bi de Redd ve Çilekeşle cilası yapılır. Üniversitenin ortamı da başka yerde bulunmaz.
    Gece Yolcularını da merak ediyorum, canlı nasıl acaba ?