-
Üniversite öğrencilerinin dışında da katılım olabiliyormu??
-
evet oluyo.
-
abi tam bir ziyanlık örneği okul kendi öğrencilerine kastı var valla milletin ertesi gün finali var nasıl gelecek oraya hiç mi düşünmediniz tarihi zamanlamayı konseri düzenlerken....gerçi takdir etmek lazım arkadaşları herhalde düzenleyenler itülü değil sadece mekan olarak itüyü seçmişler
-
çok pahalı be abi.kaamayız valla.
-
27 sinde finalleri biten arkadaşlar için gayet güzel bir gece olabilir. ve hatta tadından yenmeyebilir.
-
oha ya bu bilet fiyatları ne. Bu bir üniverste festivali değilmi? Universte festivali dediğin 5 milyonu geçmez girişi. Tabi başka insanlar mutluysa bu drumdan orasını bilemem..
-
itü işte, okulum bile diyemem, öğrencileri sınav stresini atsınlar diye düzenlediği festivalin zamanına ve fiyatına bak...
allah itü nün gözünü doyursun...
tez zamanda yeryğüzünden silsin...
-
fiyat berbat millet beleş konser verdi (kurban şebnem vs...)yıldızda hümayün(mutlu kutlu demektir bilmeyenler için:P) bahçede geçen sene bizim okul sağolsun paragöz olmaya görsün şişir fiyatı şişir tarih zaten sakat içerde faiş fiyata içki de verirler bunlar olur sana tam festival gittiğinize değmez söyliyeyim şimdiden alın paranızı daha iyi festivaller var bu sene gidin dream theatre a ne bileyim rockinistanbul veya rockrepublic konserler zincirine az daha kasıp madem o kadar paran var bu konsere harciyacak değil mi?mesele unifest 30 milyon dünya kadar grup var ortam daha iyi hem zaman da iyidir...kıyaslayın bakalım taş gibi efsane vokalist Sebastian Bach 27,5 YTL kıyaslama sizin arkadaşlar hangisi daha iyi siz bilirsiniz
-
ben böyle okulun......
-
Candan Erçetin ve Mor ve Ötesi için 22.5 verilir mi ? Bence verilir... Hatta Kurban ve Demirhan Baylan da üstüne izlenir, bi de Redd ve Çilekeşle cilası yapılır. Üniversitenin ortamı da başka yerde bulunmaz.
Gece Yolcularını da merak ediyorum, canlı nasıl acaba ?