Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Fatih Akın'ın Son Filmi İstanbul Hatırası'nın Soundtrack Albümü Çıktı

  • oz • 1 Haziran 2005 00:00 • #605779
    film güzeldi, çok keyif aldım, özellikle Brenna MacCrimmon'a bayıldım :) Selim Sesler'in her konserinde o da oluyormuş sanırım, ilk fırsatta Selim Sesler'i ve Brenna MacCrimmon'ı dinlemeye gideceğim.
    bu arada bana da filmde bir şeyler eksik gibi geldi, bazı müzikler, insanlar...Ve farklı müziklere verilen ağırlık da gerçekçi gelmedi...
    Tabi 90 dakikaya her şeyi sığdırmak mümkün değil, İstanbul'un müziğini böyle yansıtmış yönetmen,onun tercihi...
    ne olursa olsun çok güzeldi, beklediğimden daha çabuk geçti 90 dakika ve salondan ayrılmak istemedim.
  • duman_girl • 1 Haziran 2005 00:00 • #605780
    ben fragmanları filan gördüm ve tek kelimeyle bittim
    sınavlarım bu hafta bitiyor
    bittiği dakkada sinemadayım
  • basstard • 2 Haziran 2005 00:00 • #605781
    kimi zaman tinercisiyle elinde laptopu olan adamı aynı kaldırımda buluşturuyoruz ,hatta sonra aradan çekiliyoruz, bazen onların aralarında hesapları oluyor görülecek
  • karete • 3 Haziran 2005 00:00 • #605782
    evet tinerci dumanın ne işi varsa orda
  • sulky girl • 4 Haziran 2005 00:00 • #605783
    fatih akin'in filmini cok begendim ve cok etkilendim ama istanbul denilince ermeni, rum ve musevi muzigini koymamakla film eksik olmus. cunkudiger "azinlik" muzikleri vardi...

    yine de fatih akin'in 90 dakika dedigi film beni cok etkiledi ve bana daha uzun geldi. yonetmenin de dedigi gibi "jim jarmush" ve "emir kusturica" izleri de cabasi:)

    sevgiler.
  • punk_girl_punk • 6 Haziran 2005 00:00 • #605784
    Adamlar hertelden çalmış baksanıza iyi bi albümcüğe benziğo dinlemek lazım
    p_L_a_C_e_B_o
  • jasonic • 6 Haziran 2005 00:00 • #605785
    Orhan Gencebay gercekten büyük müzisyenmis,belgesel bana bunu bir kez daha gösterdi.
  • med_FR • 10 Haziran 2005 00:00 • #605786
    Turkiye'nin ve turk kulturunun yurtdisinda taninmasi adina zengin ve buyuk bir yapit, ama filmdeki kurt problemini boyle gostermek yanlis.
  • doll steak • 27 Ağustos 2007 00:00 • #605787
    cok basarili bi belgesel bu.. tabi ki eksikleri var ama hatasiz kul olmaz :) gayet guzeldi bence, ben cok begendim.. babazula yi kesfettirdi ya bana daha ne isterim?? album de gayet guzel olmus.. hayyam ve cecom mukemmel..