Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Fatih Akın'ın Son Filmi İstanbul Hatırası'nın Soundtrack Albümü Çıktı

  • düşyılmaz • 26 Mayıs 2005 00:00 • #605769
    bence iyi bir albüm olmuş ( gibi görünüyor ).
    dinlemedim ama..

    bilhassa kürdilihicazkar longa varsa, iyidir dedim kendi kendime :)

    türk müziği iyidir.
  • JaCkAsS_TaXiM • 26 Mayıs 2005 00:00 • #605770
    Genelinde doublemoon la çalışmış gruplar bence bu çok akıllıca bir seçim olmuş özellikle babazula varsa sorun yok derim..SiyaSiya Band e gelince onlar geleceğin müziğini yapıyorlar hakkettikleri yerlere geliyolar yavaş yavaş insanlar onu anlamaya başlayacak...bana kalırsa ne rock ne de club ne oldu hepsi tükenmek üzere geleceğin müziği sokaklarda sokakları destekleyelim..
  • kafa-yok • 26 Mayıs 2005 00:00 • #605771
    almak gerek.
  • halimiz duman • 26 Mayıs 2005 00:00 • #605772
    sokaklar önemli tabi duman var abi istanbul harbi iyi parçad1r duman sevmeyenlerin belki sevecei tek parçad1r alisagelmis soundun disinda birsey neyse iimis
  • c_bloodd • 26 Mayıs 2005 00:00 • #605773
    Çok başarılı birrr çalışşşma olmuşş arkadaşlaarrrr :))
  • kan_KOkUsU • 28 Mayıs 2005 00:00 • #605774
    fatih akın dün beyaz showdaydı baya harekli bi kişilik beyendim yani.. gitmek görmek lazım filmini : ))
  • sulky girl • 28 Mayıs 2005 00:00 • #605775
    filmin eksik yanlari olsa da (bkz. ermeni, rum, musevi muzikleri...) bence fatih akin'in istanbul'a ozel ve guzel bir hediyesidir "istanbul hatirasi"...

    cok begendim.
  • garden state • 28 Mayıs 2005 00:00 • #605776
    yine mi replikas,duman,mercan dede; ııiiiiiiiyyyy !!
  • düşyılmaz • 28 Mayıs 2005 00:00 • #605777
    sulky girl ne demek istediğni anlamdım
  • yasaklim • 29 Mayıs 2005 00:00 • #605778
    ya ben anlamiyorum nasil olurda eurovision yarismasina o sarkiylaa katilmaya razi oldular ... yok ya vala bizim milletimiz hala bazi seyleri rayina oturtamadi oturtmayada niyeti yokk !!!