-
bence iyi bir albüm olmuş ( gibi görünüyor ).
dinlemedim ama..
bilhassa kürdilihicazkar longa varsa, iyidir dedim kendi kendime :)
türk müziği iyidir.
-
Genelinde doublemoon la çalışmış gruplar bence bu çok akıllıca bir seçim olmuş özellikle babazula varsa sorun yok derim..SiyaSiya Band e gelince onlar geleceğin müziğini yapıyorlar hakkettikleri yerlere geliyolar yavaş yavaş insanlar onu anlamaya başlayacak...bana kalırsa ne rock ne de club ne oldu hepsi tükenmek üzere geleceğin müziği sokaklarda sokakları destekleyelim..
-
almak gerek.
-
sokaklar önemli tabi duman var abi istanbul harbi iyi parçad1r duman sevmeyenlerin belki sevecei tek parçad1r alisagelmis soundun disinda birsey neyse iimis
-
Çok başarılı birrr çalışşşma olmuşş arkadaşlaarrrr :))
-
fatih akın dün beyaz showdaydı baya harekli bi kişilik beyendim yani.. gitmek görmek lazım filmini : ))
-
filmin eksik yanlari olsa da (bkz. ermeni, rum, musevi muzikleri...) bence fatih akin'in istanbul'a ozel ve guzel bir hediyesidir "istanbul hatirasi"...
cok begendim.
-
yine mi replikas,duman,mercan dede; ııiiiiiiiyyyy !!
-
sulky girl ne demek istediğni anlamdım
-
ya ben anlamiyorum nasil olurda eurovision yarismasina o sarkiylaa katilmaya razi oldular ... yok ya vala bizim milletimiz hala bazi seyleri rayina oturtamadi oturtmayada niyeti yokk !!!